Mollerup Koret

Har du lyst til at komme glad hjem hver onsdag aften hele vinteren?

Hvis ja, så skulle du overveje at melde dig ind i Mollerupkoret.

Koret har eksisteret i ca 10 år

Vi mødes hver onsdag vinteren igennem fra kl 1700 til 1830

Det kræver hverken forudgående kendskab til korsang eller noder for at deltage, den eneste forudsætning er at du har lysten til at synge.

Korets repertoire er dels sange fra højskolesangbogen, dels nye og dejlige sange som vore dygtige og engagerede korleder Cristine Aggerholm introducerer os til.

Cristine trådte til som korleder ved sidste sæson’s begyndelse og Cristine har virkelig formået at få sangglæden frem i os alle.

Nogle gange synder vi flerstemmigt, men for dem som har svært ved at finde 2.stemmen er der mulighed for at synge melodistemmen, uanset hvilken stemme man naturligt hører til.

Første koraften er 20. september.

Afbrudt af en lille julepause fortsætter vi indtil golfsæsonen starter.

En gang om måneden samles vi til fællesspisning efter korsangen, men det er naturligvis frivilligt om man vil deltage heri.

Medlemskab af Mollerup Golf Club er ikke en betingelse for deltagelse i koret, så har du en ven eller et familiemedlem der har lyst til at deltage er de meget velkomne.

Hvis du er lidt usikker på om Mollerupkoret er noget for dig, er du velkommen til at prøve en aften eller to før du tager endelig stilling.

Hvis du har spørgsmål til koret er du velkommen til at kontakte

Charlie Herbst 22964889 eller herbst@newmail.dk

Leni Rützau Larsen 40218206 eller lenilarsen@gmail.com