Gæster

Velkommen som gæst

Besøg golfklubben som gæst

Som gæst i Mollerup Golf Club får du en god oplevelse på en velplejet og udfordrende bane. Endvidere får du mulighed for at stifte bekendtskab med de flinke medlemmer og den hygge, som golfklubben er kendt for.

Mollerup Golf Club tillader alle med fuldt medlemskab af danske klubber organiseret i DGU at spille på klubbens bane mod betaling af greenfee efter gældende regler, herunder benyttelse af rabatordninger indgået med visse klubber. Der er dog handicapbegrænsning lørdage og søndage, hvor handicap højst må være 36.

Mollerup Golf Club tillader endvidere alle med fleksibelt medlemskab af danske klubber organiseret i DGU at spille på klubbens bane mod betaling af fuld greenfee. Rabatordninger kan ikke benyttes.

Mollerup Golf Club Onsdagsmatch
På banen til Onsdagsmatch hos Mollerup Golf Club

I Mollerup Golf Club kan du spille golf på klubbens 6 hullers Par 3-bane – selv om du ikke har prøvet at spille golf før: Pay & Play.

Greenfee betales i den opstillede Golfmore-automat i ankomstområdet (følg vejledning på skærmen). I tilfælde af systemsvigt, kan der betales i sekretariatet eller shoppen.

Hvis du har en værdikupon, skal denne scannes ved registrering på greenfee automaten.

Der må kun spilles med soft-spikes.

Banekontrol kan forekomme, DGU-kort og betalingskvittering skal forevises på forlangende. DGU-kort dog ikke på Par 3 banen.

Hunde må ikke medtages på banen.

God fornøjelse!

Sådan finder du os