Klub37

Klub37 er et tilbud til alle medlemmer i Mollerup Golf Club, som har et handicap over 36.

Formålet er at give denne gruppe mulighed for at udvikle deres golfspil og herved øge glæden ved at spille golf i Mollerup Golf Club.

I Klub37 vil vi tilbyde træning til medlemmerne.

Deltagelse er gratis for alle i hcp. 37 – 54. Tilmelding foregår via Golfbox Proplanner. Pladserne fordeles først til mølle. Er der stor rift om pladserne har højeste handicap fortrinsret.

Tilmeld dig Facebook gruppen Klub37 i Mollerup Golf Club og bliv løbende holdt opdateret med træningsprogrammer mm.

Se træningstider og program nedenfor.

00:43 april 2024