Eliteudvalg

I Mollerup Golf Club forstår vi, at elitegolfspillere altid er på udkig efter måder at forbedre deres spil på og tage det til det næste niveau. Derfor tilbyder vi en træning, der ikke kun fokuserer på personlig udvikling, men også på at opbygge en følelse af fællesskab og kammeratskab blandt spillerne, i trupperne. Vores klub giver adgang til gode træningsfaciliteter, såsom indendørs Trackman simulatorer til om vinteren og erfarne instruktører, der vil arbejde sammen med dig for at udvikle en personlig træningsplan, der passer til dine specifikke mål og behov. Du får også mulighed for at komme i kontakt med andre ligesindede golfspillere, både på og uden for banen, og deltage i sociale arrangementer og turneringer i løbet af året. Vi mener, at golf ikke kun er en sport, men en livsstil, og vores klub er dedikeret til at hjælpe elitegolfspillere med at nå deres fulde potentiale, i samarbejde med spilleren selv, og samtidig fremme et indbydende og inkluderende miljø. Så hvis du leder efter et sted at finpudse dine færdigheder, få nye venner og have det sjovt, skal du ikke lede længere end vores klub.

Vi har følgende hold i klubben:

Herre:

Torben Søby

Referat fra Udvalgsmøder

DER SPILLES SOMMERBANE.

• dog med undtagelse af hul 14, 15 og 16.

16:34 maj 2024