Mollerup Golfcafé & Restaurant

En afslappet spiseoplevelse med udsigt til golfbanen

Mollerup GolfCafé byder velkommen

Vi har et utrolig hyggeligt og afslappende caféområde, der er omdrejningspunktet i hverdagen for golfspillere og gæster. Vi har et stort klub- og restaurationslokale, der bruges, når vi har mange deltagere i golfturneringer, til fester, møder og konferencer eller til andre arrangementer af enhver art.

Vi har gode, velindrettede køkkenfaciliteter, så vi kan tilberede og servere god og lækker mad til alle typer selskaber og fester.

Mollerup Golfcafé & Restaurant er åben for alle, også ikke-golfere, der har behov for et godt sted at være, når der er barnedåb, konfirmation, bryllup, sølvbryllup, guldbryllup, fødselsdag eller enhver anden familiefest samt receptioner eller firmafester.

Kokken-anretter_2

God mad serveret med omhu

Mollerup Golfcafé & Restaurant er idyllisk beliggende i et naturskønt område i Egådalen i udkanten af det nordlige Aarhus, tæt ved Egå Engsø og omgivet af Mollerup Golf Clubs velplejede golfbane, hvor der er spillet golf i mere end 50 år. Bygningen er ny, moderne indrettet og blev indviet i 2011.

Vi tilstræber at give medlemmer og gæster den bedst  mulige oplevelse gennem god mad, god service og hyggelige rammer i klubbens café og selskabslokaler.

Mollerup Golfcafé & Restaurant ledes af Caféchef Karen Eriksen.

Lad os stå for festen

Vores Golfcafé & Restaurant er åben for alle, der har behov for et godt sted at være, når der er barnedåb, konfirmation, bryllup, sølvbryllup, guldbryllup, fødselsdag eller enhver anden familiefest.

Opdækket bord og udsigt

07:48 april 2024