Juniorer

Velkommen til Junior Golf i Mollerup Golf Club

Golf for børn og unge

Juniorgolf i Mollerup

Som junior i Mollerup Golf Club kan man deltage til juniortræning. Træningen  henvender sig til alle juniormedlemmer af klubben, uanset alder eller niveau.

Juniorer bliver inddelt og modtager træning i mindre grupper, fordelt på handicap, køn, alder og andre relevante behov.

juniorer-2018
Golfbane og blå himmel

Sæsonstart…..opdateres snarest

Vi anbefaler alle forældre at blive medlem af gruppen – så du får al kommunikation med.

Greenfeeaftaler for juniorer

Dansk Golf Union har i samarbejde med flere danske klubber gjort det muligt for danske juniorgolfere at spille gratis eller til reduceret pris på flere danske golfbaner.
For god orden skyld anbefaler DGU, at man ringer i forvejen og aftaler med den klub, man vil besøge.

På oversigten – klik på linket nedenfor – kan du se hvilke baner, der tilbyder denne ordning, til juniorspillere. I vores nærområde tilbydes der gratis greenfee hos blandt andet Odder Golfklub, Aarhus Golf Club og Randers Golf Klub.
Udover disse klubber tilbyder mange klubber gratis greenfee til 3 juniorer i følgeskab med én fuldt betalende voksen.

Træningshold og -tider

Træning for juniorer 2024 – opdateres snarest