Torsdagsherrerne

Torsdagsherrerne i Mollerup Golf Club

Mollerup Torsdagsherrer (TH) er en klub i klubben, hvis formål er at skabe godt socialt samvær og rammer for nogle hyggelige matcher for herrespillere i Mollerup Golf Club.

Alle er velkomne, dog skal du have spillet dig ned i handicap 40 eller derunder (vi kan varmt anbefale onsdagsmatcher og Klub37 til dig, som har handicap 41 eller derover). Hvis du er ny i klubben, er du meget velkommen til at kontakte en fra bestyrelsen, så hjælper vi dig til en god opstart i vores klub. Vi kan også tilbyde dig en mentor – en erfaren torsdagsherre – som vil byde dig velkommen, tage dig med rundt på banen i begyndelsen, og i det hele taget hjælpe dig med at blive godt integreret i vores hyggelige fællesskab.

Vi spiller hver torsdag i sæsonen – oftest med frit starttidspunkt (du bestemmer selv hvornår på dagen du vil spille – her kan din mentor også hjælpe dig hvis du er nyt medlem) og andre gange Gunstart med fast spilletidspunkt. Ved fri start kan du lave en aftale med andre TH eller blot melde dig på en tid i Golfbox(se herunder).

NB! Frem til mandag kl. 14.00 er det kun TH, som kan reservere tider torsdag i tidsrummet 14:00 til 16:30. Så hvis du (inden mandag kl. 14) melder dig på en tid i dette tidsrum, så ved du, at du kommer til at spille med andre TH.

Vi arrangerer spændende matcher mod andre klubber i Århus området. Og så har vi hvert år på Kr. Himmelfartsdag en udflugt til en fremmed bane.

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakt os på: molleruptorsdagsherrer@gmail.com

• Kontingent for medlemskab af Torsdagsherrer er kr. 500,00
  • Kontingent betales sammen med tilmelding i GolfBoxMedlemsskab af TH
  • Tilmelding og betaling af kontingent skal foretages inden første match, du vil deltage i
  • Kontingent dækker alle matcher, som i matchplanen er benævnt “Fri Start” (se matchplan)

Ved matcher benævnt “Gunstart” eller “Venskabsmatch” er der efterfølgende fællesspisning i restauranten. Betaling for mad er ikke inkluderet i kontingentet. Betaling for mad dækkes af den matchfee, som betales via tilmelding til matchen i Golfbox.

Kr. Himmelfartsturen er ikke inkluderet i kontingentet.
Matchfee, (burtur, greenfee og mad) betales ved tilmelding i Golfbox

Se video fra seneste udflugt her: https://drive.google.com/file/d/16YEnUfsj2fiwUrD8L8jPa-_N1ZLLUWuX/view

• Ved alle matcher, hvor der er matchfee (gunstarter, venskabsmatcher, Kr. Himmelfart, m.m.) betales matchfee sammen med tilmeldingen i Golfbox. NB! Hvis du skulle blive forhindret og framelder dig inden tilmeldingsfristens udløb, får du automatisk den indbetalte matchfee refunderet. Ved afbud efter tilmeldingsfristens udløb, kan refusion af matchfee ikke garanteres. Dette vil bl.a. afhænge af, om der er en reserve, som kan overtage pladsen.

Der er også mulighed for, at du kan spille med enkelte matchdage uden at være fast medlem. I så fald betales en “løsgænger-fee” på kr. 100,00 pr. gang – betaling aftales med kasserer Jesper Abel.

NB! NYE medlemmer kan deltage én gang uden at betale “løsgænger” fee eller kontingent (Ved gunstart  betales dog for mad.) På den måde binder man sig ikke før man har “prøvet det af”

Vigtigt! Alle scorekort afleveres elektronisk via Golfbox App (på telefon, tablet eller PC) samme dag som du har spillet (altså torsdag) senest kl. 22. Hvis du ønsker hullet registreret til Drømmerunden, skal du efterfølgende sende et billede af dit scorekort med tydelig angivelse af de ønskede huller til Hans Houlind mobil: 51 34 06 01 SENEST torsdag aften.

Bestyrelse

Thomas Mohr Rasmussen