Tirsdagspigerne

Tirsdagspigerne er en klub i klubben for alle ”piger” i Mollerup Golf Club, uanset alder og handicap.

Tirsdagspigerne arrangerer turneringer for alle pigerne i Mollerup Golf Club. Vi afholder venskabsturneringer med andre klubber, arrangerer bl.a. weekendtur og maratonturnering.

Når vi har løbende start går vi i 4-bolde fra kl. 14.45 – 16.30. Book selv via GolfBox
Bliv gerne til lidt mad og hygge i Cafeen/restauranten efter runden.

Når vi har gunstart starter vi kl. 16.30. Efter matchen er der fællesspisning og uddeling af præmier for matchen samt for de tidligere matcher med løbende start.

I Turneringsprogrammet kan du se information om tilmelding, betaling, præmier, scorekort m.m.

Det koster kr. 300,00 i årsfee for hele sæsonen, dog undtaget specielle matcher så som Rasmus Klump mm. Der er også mulighed for at betale pr. gang, det koster kr. 75,00, som betales ved tilmeldingen i Golfbox. Har du ikke tidligere deltaget i Tirsdagspigernes matcher, skal du sende en mail til tipi@mollerupgolfclub.dk for tilmelding.

Er du ny i klubben eller i øvrigt har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte en af Tirsdagspigernes bestyrelsesmedlemmer.

TILBUD:
Nu er der mulighed for at betale 1/2 år fee .
Gælder fra 1/8 og resten af sæsonen og giver dermed mulighed for at deltage i vores turneringer, samt at komme med på vores hyggelige weekend 19-20/8.

Annette Hvass

Hanne Rønde