Seniorklubben

Velkommen til Seniorklubben

Mollerup Seniorklub er en forening af seniorspillere under Mollerup Golf Club – en klub i klubben.

Alle damer over 50 år og alle herrer over 55 år med golfhandicap på max. 54, som er medlem af Mollerup Golf Club, og som har ret til at spille på stor bane, er meget velkomne til at blive medlem af klubben. Indmeldelse sker automatisk ved første deltagelse i en af klubbens seniorturneringer.

Er du ny i klubben eller i øvrigt har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte et af Seniorklubbens bestyrelsesmedlemmer.

For Seniorklubbens arrangementer gælder følgende retningslinjer:

1. Der spilles turnering hver tirsdag, dog holdes der vinterpause fra juleafslutningen i december til ultimo februar. Pga. dårligt vejr eller ved færre end 28 tilmeldte – kan aflysning forekomme. Tilmeldte spillere vil modtage en mail om aflysningen senest tirsdag morgen kl. 7.30.
  2. En gruppe spillere fungerer på skift som turneringsledere. Turneringslederne sætter holdene til den enkelte turnering. Turneringsformen bestemmes i turneringsledergruppen.
  3. Scores indberettes normalt til handicapregulering og scores fra turneringer mærket TOUR indgår i Order of Merit (Årets spiller). Turneringslederne kan under særlige omstændigheder beslutte ikke at indberette scores.
  4. Turneringer annonceres under ”Klubturnering” på ”Golfbox/Min forside /Klubturnering”.
  5. Til- og framelding foretages via Golfbox senest lørdag kl. 9.00, 72 timer før start (Se turneringens INFO – da ændringer kan forekomme). Ved framelding efter deadline, refunderes turneringsfee ikke. Af hensyn til turneringens afvikling, ændring af startliste mv., bedes frameldinger efter deadline ske hurtigst muligt – via SMS eller evt. opringning til turneringslederne. Navne og telefonnr. fremgår af turneringens INFO.
  6. Ved tilmelding skal det under kommentar angives: hvis en spiller kun ønsker at spille 9 huller, hvis en spiller deler buggy med en anden spiller.
  7. Turneringsfee udgør kr. 25. Beløbet betales online ved tilmelding i Golfbox.
  8. Scorekort skal afhentes senest kl. 8.40 tirsdag morgen. Briefing kl. 8.45 hvorefter spillerne sendes ud til hullerne med start kl 9.00. I vintermånederne ca. 1. nov. til 1. apr. startes 30 min. senere (alle tider rykkes 30 min.). Der spilles turnering med ”gunstart” og banelukning.
  9. Der spilles til eget handicap. Deltagerne opdeles i 3 lige store herrerækker og 3 lige store damerækker, inddelt efter handicap. Ved få deltagere kan rækkeantallet være reduceret.

Udover de ugentlige turneringer arrangeres venskabsturneringer mv. samt evt. golfture.

Særligt til klubbens seniorer i alderen 70+: Der kan købes buggy kort med 10 ture til kr. 1.250,-

Erik-Bendixen-150x225-1

• Timmendorfer, den 3/6 – 5/6
  • Hvide Klit, den 21/8 – 22/8

Billedearkiv

Torsdag den 28, september havde Seniorklubben venskabsturnering i Grenaa i et forrygende sensommervejr.

Vi måtte desværre aflevere pokalen, da Grenaa vandt: Grenaa               333  Mollerup           314

Se de dejlige billeder her

Se de dejlige billeder fra venskabsturnering med Norddjurs – klik her

Turneringslederhold

1. Leni Rützou Larsen og Jørn Larsen
  2. Winnie Bendixen og Erik Bendixen
  3. Aase Jørgensen og Svend Jørgensen
  4. Inger Møldrup og Henning S. Hansen
  5. Elsebeth Andersen og Lotte Madsen
  6. Ruth Møller og Benny Jepsen
  7. Susanne Seir Jørgensen og Jørgen Peter Jørgensen
Mollerup Golf Club Golfens Dag 2020

Der spilles vinterbane.

VIGTIG INFORMATION:

Hul 5 og 9 er lukket i uge 8, og MÅ IKKE spilles – gå videre til næste hul.
Der arbejdes på banen, da elmasterne skal have service.

Vi beklager ulejligheden.

Runden begynder fra hul 5 til 13 samt hullerne 17 og 18.
Banen er ekstrem våd og man skal tage hensyn og gå udenom de fugtige områder for at undgå slid i gå stier.
Hold øje med information da der er mulighed for at banen lukker igen ved nedbør eller vurdering af for store skader.
Vand på banen samt ved vaskepladserne er nu lukket.

God vinter..

Husk: Indoor Golf simulator er åben!

Kørsel med buggy er foreløbig indstillet.

Grundet den store mængde nedbør kan der ikke samles bolde med boldopsamleren. Derfor er boldautomaten lukket og der er selvsamling på rangen.

08:01 marts 2024