Indoor Golf

Mollerups Indoor Golf Simulator

Træn året rundt og hold formen om vinteren

Golfspil året rundt med Simulatorgolf og indendørs træning

Mollerup Golf Club tilbyder fantastiske faciliteter for at holde formen om vinteren og forbedre dit golfspil året rundt. Vores indendørs træningscenter er udstyret med avanceret Trackman teknologi, der gør det muligt at træne effektivt og følge dine fremskridt. Spil på over hundrede af verdens mest berømte golfbaner, og oplev næsten som at være der i person.

Nyd forskellige virtuelle golfspil og deltag i Mollerup Indoor Open, en løbende stableford turnering med flotte præmier. Uanset om du er nybegynder eller erfaren golfspiller, er der noget for alle i vores indendørs træningscenter.

Tilmeld dig månedskort eller køb et klippe kort, og inviter venner til at spille sammen med dig – det koster kun 50 kr. per gæst. Følg retningslinjerne og betalingsprocedurer for at sikre en behagelig oplevelse for alle besøgende. Benyt lejligheden til at deltage i vores månedlige Nærmest Flaget konkurrence og prøv forskellige baner hver måned.

Simulatorgolf og indendørs træning

Hold formen hele året

Priser:

Baneleje pr. time kr. 175,-

Klippekort m/10 klip kr. 1.250,-
Klippekortet har 12 måneders gyldighed.

Månedskort kr. 650,-
Månedskort har 16 klip, og udstedes altid pr. den 1. i en måned og gælder den pågældende måned.
Ubrugte klip kan ikke overføres.

…..og det med småt
Spillere med måneds- og klippekort kan medtage en gæst til kr. 50 pr. time. Gæsten betaler via mobile pay – brug QR-kode som hænger i Indoor centeret.

Booking foregår i GolfBox under tidsbestilling.

*Betaling eller klip refunderes ved afbud senest 4 timer før den reserverede tid.
Afbud skal ske skriftligt til info@mollerupgolfclub.dk, da spilleren ikke selv kan slette tiden.

Vinterens konkurrencer i simulatorgolf

Mollerup Indoor Open

Løbende konkurrence – Order of Merit

Mollerup Indoor Open er en løbende stableford turnering, hvor der samlet over vintersæsonen spilles 6 pragtfulde baner.
Hver måned spilles en ny bane. Se programmet her

For at deltage i den løbende turnering, skal spilleren have et Trackman handicap. Der kan kun deltages én gang i hver turnering.
Læs konditioner og betingelser her.

Der er flotte præmier på spil og alle kan være med.

Nærmest Flaget konkurrence

Mollerup Golf Café er sponsor på den månedlige Nærmest Flaget konkurrence.

Alle kan være med og man kan deltage så mange gange man ønsker.

Hver måned er der en ny bane.

Kræver ikke et Trackman handicap, men at man har en Trackman profil.

Læs mere her

Spil, træning og undervisning

Trakman benytter nyeste teknologi og giver knivskarp grafik og særdeles realistiske effekter, så det er muligt at træne og forbedre dit spil og følge dine fremskridt. Du kan også spille på over hundrede af de mest berømte golfbaner i hele verden og næsten føle, at du er til stede på golfbanen, eller give dig i kast med en masse forskellige virtuelle golfspil.

Booking og betaling

De to simulatorer kan bookes af alle medlemmer af Mollerup Golf Club.

Booking skal foregå i GolfBox via tidsbestilling på samme måde som, når der bookes en tid på klubbens anlæg.

Der bookes i MGC Indoor Golf Simulator, hvor der kan vælges mellem Simulator 1 og Simulator 2

Der kan maksimalt bookes to timer ad gangen. Hver time bookes og betales hver for sig.

Betaling, 175 kr. pr. simulator pr. time, foregår i forbindelse med booking.

Greenfee spillere og Ikke medlemmer kan booke centret efter nærmere aftale med sekretariatet.

Ønskes den bookede tid ikke benyttet, SKAL afbud ske senest 4 timer før. I modsat fald fortabes betalingen.

Køb af klippeskort

Klippekort kan købes ved henvendelse til sekretariatet pr. telefon eller send en mail til info@mollerupgolfclub.dk

Køb af månedskort

Månedskort kan købes ved henvendelse til sekretariatet pr. telefon eller send en mail til info@mollerupgolfclub.dk

Indendørs træning

Der kan bookes indendørs undervisning hos vores Pro’er Mads og Emil. Booking foregår på ms@mollerupgolfclub.dk

Retningslinjer i Indoor

Mollerup Indoor Center kan benyttes i tidsrummet kl 06.00 – 22.00.

Pinkode til døren forefindes i handelsbetingelserne ved booking – står i øverste linje.

Simulatorerne kan kun bookes af medlemmer i Mollerup Golf Club. Gæster er velkomne i selskab med klubbens medlemmer.

Greenfee spillere og ikke medlemmer kan booke centeret efter henvendelse i sekretariatet.

Ønskes den bookede tid slettet, SKAL afbud ske til sekretariatet senest 4 timer før – i modsat fald fortabes betalingen.
Spilleren kan ikke selv slette tiden – send evt. mail til info@mollerupgolfclub.dk

Der må maksimalt være 4 spillere pr simulator                                                                                                 .

Benyt altid rene sko og nye bolde ved spil i simulator. Der må ikke være skrevet på boldene med tusch.

Der kan købes øl, vand og vin i køleskabet. Betaling foregår via mobile pay. Endvidere kan man købe Chokolade og chips

Der må IKKE nydes medbragt mad og/eller drikkevarer.

Simulatorrum og cafeområdet SKAL forlades opryddet, så det fremstår pænt til den næste gæst.

Centeret er videoovervåget.

Tilsidesættelse af retningslinjer vil medføre bortvisning og evt. karantæne for brug af centeret

07:24 marts 2024