Greenfee / Pay & Play

Greenfee

Hverdage:
Seniorer: kr. 275 – 400,00 (se aktuel pris i GolfBox)
Juniorer: 50% af aktuel pris

Weekender:
Seniorer: kr. 275 – 500 (se aktuel pris i Golfbox)
Juniorer: 50 % af aktuel pris

Gæster med Golfamore er velkommen til at spille i Mollerup Golf Club og betaler kun halv greenfee. Gælder ikke fleksmedlemmer.

Har du en greenfee billet kan du indtaste nr. ved betaling.

Gæster, som er inviteret af et medlem, kan kun opnå medlemsrabat, hvis medlemmet booker og betaler tiden.

Har du introduktionskort, Golfamore eller anden ordning, som betyder at du er berettiget til rabat eller ikke skal betale for din runde, er det nødvendigt at kontakte sekretariatet for at booke en tid.

Bliver du forhindret i at bruge din tid, skal du på forhånd kontakte sekretariatet, så refunderer vi naturligvis din betaling. Dette skal ske senest 4 timer før tee-time.
Mail: info@mollerupgolfclub.dk

Gamle greenfee vouchers:

Vouchers uden udstedelsesdato og stregkode er forældede og kan ikke bruges, jf. forældelseslovens regler.

Driving range

Mollerup Golf Clubs driving range er stedet til at forbedre dit golfspil. Uanset om du er en erfaren golfspiller eller en nybegynder, er vores driving range det ideelle sted til at øve og finjustere dit sving, forbedre din præcision og få en bedre føling med golfbolden.

Med forskellige afstande og målområder har vi skabt det perfekte miljø for dig til at udvikle dit spil.

Greenfee spillere får en kode til boldtræk på deres bagmærke ved betaling.

En spand med rangebolde kan trækkes på boldautomaten og én spand koster kr. 20. Der kan betales med mobile pay eller kreditkort.

03:48 marts 2024