Golf for sjov (erhverv)

Golf for sjov

For kunder og kollegaer

En sjov dag med golf og hygge for hele firmaet

Inviter jeres kollegaer, kunder eller gæster på et besøg hos Mollerup Golf Club til et Golf for sjov-arrangement. Her kan I tilbringe en sjov og hyggelig dag sammen – bruge et par timer i vores dejlige golfanlæg og nyde det smukke naturområde.

Golf for sjov er en fantastisk firmaaktivitet, hvor I har mulighed for at slappe af, grine sammen og blive taget godt hånd om – et afbræk fra hverdagen, hvor I får muligheden for at prøve golf med kyndig vejledning og samtidig er sammen på en helt anden måde, end I er det på arbejdspladsen.

To spillere på golfbanen hos Mollerup Golf Club
Spisning på terrassen til Onsdagsmatch

Få træning og derefter en bid mad

Golf for sjov-arrangementet passer perfekt ind i et dagsprogram, hvad end dagen står på konferencer, kurser, teambuilding eller andre firmaaktiviteter. Vi afholder desuden Golf for sjov til familie- og venneudflugter.

Vi sørger for golfudstyr og en grundig introduktion på træningsanlægget, inden I selv kan prøve kræfter med golfen på vores 6 hullers Par-3 bane – det bliver en sjov dag for både øvede golfspillere og nybegyndere.

Dagen kan slutte af med en god bid mad i vores hyggelige café.

Kontakt os

Vi ser frem til at byde jer velkommen i vores flotte golfanlæg, og vi vil gøre alt for, at I får en uforglemmelig dag! Du skal endelig bare tage fat på os, hvis du vil høre mere om mulighederne eller ønsker et uforpligtende tilbud.

05:03 marts 2024