Bliv medlem af Mollerup Golf Club i Aarhus

Oplev fantastisk golf og afslappet atmosfære på Mollerup Golf Club

Hvis du har spillet før

Hvis du tidligere har spillet golf og er i besiddelse af banetilladelse, er du velkommen som medlem i Mollerup Golf Club, og du får fra starten mulighed for at spille på vor velplejede bane. Du får mulighed for at deltage i turneringer, der arrangeres af turneringsudvalget eller af de tre klubber i klubben: Tirsdagspigerne, Torsdagsherrerne eller Seniorklubben, ligesom du får adgang til klubbens klubhus og træningsfaciliteter. Se de forskellige former for medlemskab nedenfor.

Golfspiller på banen med trolley
Golftræning på banen

Hvis du ikke har spillet før

Hvis du ikke har spillet golf og ikke er i besiddelse af banetilladelse, kan du fra forårssæsonen købe et prøvemedlemskab eller deltage i et weekend kursus, så du hurtigt kan få banetilladelse.

Ring til 8678 5556 eller skriv en mail til info@mollerupgolfclub.dk

Du kan også læse om vores opstartstilbud under punktet “Begynder”

Mollerup Golf Club har meget at byde på
Dygtige golftrænere, god café og restaurant, en velplejet og udfordrende bane i smukke omgivelser – alt i en uformel og hyggelig atmosfære.

Det med småt...
  1. Ved indmeldelse af et juniormedlem skriver forældre/værge samtidig under på, at denne indestår for betaling af ethvert økonomisk mellemværende junioren måtte få med Mollerup Golf Club.
  2. Er du studerende, skal du årligt kunne fremvise studiekort, være SU berettiget og maksimalt være fyldt 30 år ved kalenderårets begyndelse.

Ved underskrift accepterer jeg, at mit medlemskab af Mollerup Golf Club følger de for klubben til hver tid gældende vedtægter. De opdaterede vedtægter kan til enhver tid ses på klubbens hjemmeside.

Et medlemskab af Mollerup Golf Club er gældende indtil udmeldelse, der skal ske skriftligt med mindst 2 måneders varsel til en 1. januar eller 1. juli.

Mollerup Golf Club anvender mine data til oprettelse og håndtering af mit medlemskab i henhold til klubbens privatlivspolitik, der er tilgængelig på klubbens hjemmeside.

Ved indmeldelse via denne elektroniske indmeldelsesblanket bekræfter jeg at være bekendt med klubbens vedtægter og privatlivspolitik, og at jeg er bekendtgjort med betingelserne for ændring af medlemskategori, udmeldelse m.v.

04:42 marts 2024